Kurumsal beklentilerimizle aynı ölçüde olan ve her seviyede potansiyeli yüksek adayları kuruma kazandırmak öncelikli hedefimiz olmuştur. Kurum kültürüne uygun, inandığımız değerlere, Arkaz Holding çalışanının sahip olması gereken ana yetkinliklere ve pozisyonlara özel aranan fonksiyonel yetkinliklere sahip kişilerin seçilmesini amaçlar. Şirket içi açılan pozisyon ihtiyaçlarını, öncelikle kendi iç bünyesinden karşılayarak çalışanlarına kariyer fırsatları sunar.
İşe alımı yapılacak olan kadro ilanları, ilgili kariyer portallarında yayınlanır ve tüm başvurular aranılan kriterler çerçevesinde objektif değerlendirmelere tabi tutulur. Kurumuna ve iş arkadaşlarına bağlılık, işe karşı duyduğu ilgi, işine olan bağlılık, takım çalışmasına yatkınlık, sonuç odaklı, kuruma karşı duyduğu heyecan, yoğun iş temposunda mükemmelliği ön plana çıkararak çalışabilmek ve yeniliğe hizmet eden fikirler üretebilmek öncelikli değerlendirilen kriterlerdir.
İnsan kaynağı ihtiyacımız, ağırlıklı olarak internet üzerinden yapılan başvurular veya hastanelerimize yapılan direkt başvurular aracılığıyla karşılanmaktadır.Tüm başvurular gizlilik esasına sadık kalınarak değerlendirilir.
EĞİTİM
Değişen koşullara uyum sağlayabilmek ve şirketin başarılı çizgisini sürdürebilmek için sürekli gelişim şarttır. Çalışanlarımızın bilgi ve motivasyonu, hasta odaklı ve takım ruhu içinde çalışmaları başarımızın temel taşlarını oluşturur. Bölgelerinde tercih edilen bir marka olan Arkaz Holding; teknolojik gelişmeyle birlikte farklılık gösteren eğitim teknolojileri ve yöntemlerini yakından izleyerek;“doğru kişiye, doğru zamanda, doğru yerde, doğru eğitim” ilkesi ve mutlu çalışan anlayışı ile hareket eder. Belirlemiş olduğu hedef ve stratejilerine ulaşmak için çalışanlarının gelişimine önem vermek, potansiyellerini geliştirmek, performanslarını artırmak ve bu artışı sürekli kılmak için grup bünyemizde bu ilkeyle bağlantılı bir eğitim sistemi uygulanmaktadır.
KARİYER YÖNETİMİ
Grubumuz kendi yönetici kaynağını yetiştirmek üzeri kariyer planı yapar. Bu çerçevede yatay veya dikey kurum içi geçiş / terfiler, insan kaynakları tarafından takip edilmektedir.
PERFORMANS YÖNETİMİ
Arkaz Holding; çalışanların mesleki ve kişisel gelişimlerini, kariyer beklentilerini önemser ve kendilerini geliştirmeleri için onlara gerekli ortamı ve koşulları sağlar. Grubumuzda pozisyon tanımlı performans değerlendirme formları oluşturulmuştur. İlgili çalışanımızın iş performansı yılda bir defa ilgili yöneticiler tarafından değerlendirilir. Değerlendirmeler, yöneticiler tarafından çalışana geri bildirim yapılır. Görüşmelerde takip eden yıl içerisinde gelişimi hedeflenen konular üzerine odaklanılır.
İşe yeni başlayan her çalışanımız 2. ve 6. ayında performans değerlendirmesi yapılır.
Ücret ve Ek Olanaklar
Çalışanlarımızın aylık ücreti “Brüt Ücret” üzerinden hesaplanmakta olup, maaşlar her ayın belirli günü çalışanlarımızın banka hesaplarına yatmaktadır.
Şirket yemekhanelerimizde, öğle yemeği ve akşam yemeği imkânı bulunmaktadır.
Çalışanlarımıza, onların eş ve çocuklarına hastanemizde ve anlaşmalı olunan hastanelerde ayaktan ve yatarak tedaviyi kapsayan tamamlayıcı sağlık sigortası yapılmaktadır.
Çalışanlarımız ve yakınları (anne, baba, kayınvalide, kayınpeder, kardeş) hastanemizin sağlık hizmetlerinden indirimli faydalanabilmektedir.
AÇIK KADROLAR
Arkaz Holding bünyesindeki tüm iş başvuruları www.yenibiris.com aracılığıyla alınmaktadır.